Vážení rodiče.
Vzhledem k častým dotazům ohledně nového způsobu přihlašování a našim zkušenostem poskytujeme pár doplňujících informací.
- Škola Slovan nemění informační systém školy Edookit za nový informační systém, mění se pouze způsob přihlašování do tohoto systému.
- Tento způsob přihlašovaní je podmínkou poskytovatele Edookitu – není na žádost školy.
- Každý uživatel Edookitu se bude muset do informačního systému školy přihlašovat přes aplikaci Plus4you. Od 12. 4. 2023 již nebude možné přihlášení do Edookitu „starým způsobem“.
- Vzhledem k velké chybovosti při registraci a aktivaci účtu v aplikaci Plus4you, jsme se rozhodli, že registraci žákovských účtů do Plus4you si provede škola sama hromadně po třídách, k čemuž v současné době dochází. Žákům je účet v Plus4you aktivován, správně spárován s žákovským účtem ve školním infomačním systému a vždy je základní přihlášení provedeno pomocí dvou kódů (hesel). Dodatečné spárování s účty Google, Microsoft, … záleží už na jednotlivých žácích.
- Rodičovské účty si musí rodiče a zákonní zástupci aktivovat sami – v případě problémů je potřeba kontaktovat technickou podporu Edookitu (ze zkušenosti doporučujeme vždy si nastavit při přihlašování nejprve dva přihlašovací kódy a účty Google, Microsoft, případně Apple, lze dopárovat dodatečně jako propojené účty. Důležité je zadat správný přihlašovací e-mail, který slouží k případnému obnovení hesla.
- Pokud se při aktivaci rodičovského modulu systém zeptá, zda aktivovat i účet žáka, tento krok je nutné přeskočit vzhledem k tomu, že žáci budou mít účet aktivní již ze školy (nebo jim bude teprve aktivován).
- Kódy, které obdrží žáci ve škole, zajišťují přístup pouze do žákovského modulu, do rodičovského modulu se jimi nelze přihlásit.
- Po aktivaci Plus4You a přihlášení do Edookitu je prostředí Edookitu stejné jako v minulosti.
V případě problémů s rodičovskými účty kontaktujte helpdesk Edookitu.
tel.: (+420) 221 400 421
Sdílet na Facebooku